Akcija.hr
  marketing   akcija banner
  slike  
 
kosara katalog akcija
kosara akcije u trgovinama


  clanak
Vise u glavi manje u tanjuru

Novo istraživanje dokazuje da presoljavanje ipak prelazi mjeru dobrog ukusa. Smanjenje upotrebe soli ne samo da može smanjiti krvni tlak, nego i rizik od srčanih bolesti.

Ustanovljeno je da ljudi koji imaju granično povišeni krvni tlak sa smanjenjem unosa natrija za 25-35 posto smanjuju svoj ukupni rizik od kardiovaskularnih bolesti za 25 posto. I taj smanjeni rizik traje 10 do 15 godina.

Doktorica Nancy Cook i njezine kolege na Harvard Medical School u Bostonu proučavali su preko 3.000 ljudi koji su sudjelovali u studiji koja se bavila dijetom što se zasniva na smanjenju unosa soli i njezinim utjecajem na krvni tlak.

Oni koji su se pridržavali dijete sa smanjenom upotrebom soli imali su manji rizik od raznih vrsta kardiovaskularnih bolesti čak 10 do 15 godina kasnije, izvijestili su znanstvenici u on line verziji izvješća iz British Medical Journala.

Kod njih je vjerojatnost smrti također bila za 20 posto manja nego li kod skupine koja je bila podvrgnuta običnoj dijeti.

"Naše istraživanje dalo je jedinstveni dokaz da redukcija natrija može spriječiti kardiovaskularne bolesti i trebalo bi razbiti bilo kakvu preostalu zabrinutost time da bi smanjenje unosa natrija moglo biti štetno", napisala je dr Cook.

Unos soli jasno je i izravno povezan s povišenim krvnim tlakom pa američki Nacionalni institut za srce, pluća i tlak, koji je naručitelj istraživanja, preporuča Amerikancima smanjenje unosa natrija.

Više od 65 milijuna odraslih Amerikanaca - jedan od trojice - ima neprihvatljivo visok tlak, iznad 140/90, naveo je ovaj institut. Istodobno, 59 milijuna ima tzv. predhipertenziju, koja se definira kao tlak vrijednosti 120/80 ili viši.
Ostali članci:


Vise u glavi manje u tanjuru

Moc buketa!

Priprema i cuvanje hrane

Prehrana u sluzbi ljepote

Mjesečeva dijeta

Nemasni mliječni proizvodi mogu uzrokovati neplodnost?

UN dijeta

Čuvanje i priprema namirnica (2)

Dijeta ili vježbanje ? svejedno

Geni odgovorni za debljinu

Prehrana i zdravlje ? 10 savjeta

Ljudi prekomjerne težine su skloniji astmi

Čokolada...mmm...


HRANA I ZDRAVLJE
Geni odgovorni za debljinu
Ljudi prekomjerne težine su skloniji astmi
Čokolada...mmm...
Prehrana i zdravlje ? 10 savjeta
Dijeta ili vježbanje ? svejedno
 
UREĐENJE DOMA
Psihologija boja
Unesite proljeće u svoj dom
Savjeti za učinkovitije iskorištavanje prostora
10 tajni za kombiniranje uzoraka u vašem domu
10 minutni trikovi za organizaciju

UREĐENJE OKUĆNICE
Planiranje vrta
Kako posaditi zdravi povrtnjak?
Uređenje travnjaka
TERCA klinker za podne površine
Vrtovi
 
MODA I LJEPOTA
Muška moda i stil: Poslovni izgled
Kate Moss službeno postala - brend
Yamamoto biseri
7 temeljnih komada odjece
Mini modni dogadaj

HIGH TECH
Nokia počinje s prodajom WiMAX mobitela u 2008.
Mobiteli ? GPS uređaji novog doba, napokon i u Europi
Playstation 3- najskuplji u Europi
Promjene u vlasništvu HG spot-a
Globalna internetska televizija
 
GALERIJA SLIKA
Galerija slika: Vrtovi
Galerija slika: Torbice
Galerija slika: Jesen-Zima
Galerija slika: Proljece-ljeto
Galerija slika: Kuhinje
 




© 2007. Akcija.hr // Sva prava pridržana. | Igrice Igre | Besplatne igre igrice | Besplatne igre | SEO, Internet biznis